ett svart hål

gabriella - bella ♥  
bella flyttade till stockholm för ca. 2 månader sen , hade en väldigt jobbig period där. men skrev ingenting i bloggen ville inte ta ut de. bella är min allra bästavän ingen slår henne . hon flyttade för hennes pappa fick ett jobb där uppe. bella är så otroligt jävla bra! en människa som verkligen är guldvärd.  har känt henne i hela mitt liv , vi vet allt om varandra. jag klarar mig inte utan henne. vi har ringt nästa varje kväll sen hon flyttade. vi har gått igenom så mycket tillsammans, hon har alltid funnits där hos mig. alla våra minnen gissa på ett tusental , om inte mer. vi sov hos varanda nästa varje dag och pratade om allt på nätterna. vi gick inte i samma klass men på samma skola gick vi. mitt andra hem va hos henne. samma för henne hos mig. Vi har alltid gjort saker ihop,alltid. hon får mig att känna mig trygg och värdefull, hon står alltid på min sida det har alltid varit så! önskar bara att hon kunde flytta tillbaka. men hur mycket man än tjatar så kommer de inte hända på ett långt tag . eller kanske aldrig? Jag har aldrig känt mig såhär ensam och övergiven. bella är den bästa någonsin vafan ska jag ta mig till? Jag kan inte förstå att denna tiden är över att hon inte kommer finnas där på andra sidan sängen varje kväll , det har tatt mig tid att förstå det och det är nu jag verkligen börjar känna den där starka saknaden efter henne. Våran vardag tillsammans känns så långt borta! Jag har svårt att respektera att tiden går så fort. känner mig helt död. tack till mina andra fina vänner här ! 
gabriella jag älskar dig mest va allt i hela världen . jag släpper dig aldrig även om du bor långt bort. du är den bästa jag har kom ihåg det , utan dig är jag ingenting .  I LOVE YOU ♥




de går inte att skriva ut min känslor till dig , du betyder alldeles för mycket .
det är inte jag eller bella på bilderna så ni vet . den översa bilden - så ska de va kom hem hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

natalie ♥

2011-03-02 @ 20:50:40
URL: http://sofieeeeee.blogg.se/
Postat av: fannny !

ååå finns alltid natttiiis <3

2011-03-02 @ 20:51:35
Postat av: gabriella - bella .

natalie de va inte bara en tår som kom. jag ringer dig NU , vi snackar hela natten . FYFAN VAD JAG ÄLSKAR DIG <333333333333333333333333333333333333333333333

2011-03-02 @ 22:02:56
Postat av: Anonym

sött skrivet

2011-03-02 @ 22:05:27
Postat av: gabriella - bella .

du är den bästa jag har , tror jag sagt de 1000000000 ggr , kommer säga det MINST lika många ggr till ♥ puss på dig , saknar du enormt mycket . ILOVEYOU <3

kommer hem till din fördelsedag älskling ! de lovar jag , då jävlar ska de firas . och i sommar åker vi till spanien , vårt liv tillsammans kommer sluta så jävla bra. hand i hand livet ut . du är bäst & mycket till . jag lämnar ALDRIG dig, skulle aldrigaldrig göra de, och ska ALDRIG skaffa en ny bästis , ingen ska få kommer så nära mig som du gör och gjort och kommer göra! åter igen - jag älskar dig ! du är bäst ♥

2011-03-03 @ 07:37:07

Kommentera inlägget här ♥

vad heter du ? :D
Kom ihåg ditt namn ? :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0